Prodata powstała w 2007r w odpowiedzi na potrzeby rynku: profesjonalnej i kompleksowej obsługi marketingowej.

Nasza główna cecha to ustalenie spójnej identyfikacji wizerunku firmy, opracowanie takie, podaje przykłady zastosowań obowiązującego Standardu Graficznego dla znaku identyfikacyjnego. Celem tego ustandaryzowania jest uporządkowanie zagadnień związanych z prezentacją znaku i tworzonym przezeń wizerunkiem w formie reklamy, obecnej we wszystkich obszarach jego działalności. Jako prawidłowa demonstracją kanonów projektowych i układów graficznych w publikacjach oraz różnych kanałach informacyjnych, wprowadza jednorodność elementów stałych i ujednolica moduły powtarzalne, dzięki czemu zapobiega dowolności wiodącej do sprzecznych rozwiązań graficznych.

Szczegółowo zaprojektowane i opisane elementy bazowe takie jak w/w znak podstawowy, znaki uzupełniające, typografia i kolorystyka przybliżają firmę klientom.

Dzięki pasji, wiedzy, zaangażowaniu i doświadczeniu naszego zespołu projektowego i wykonawców, każda reklama ma szansę zyskać swój własny, niepowtarzalny charakter. Dobre samopoczucie klienta i jego zadowolenie jest dla nas wartością nadrzędną, dlatego też każdy graf i akcydens, które projektujemy, powinien idealnie współgrać z potrzebami jego użytkowników. Dokładamy wszelkich starań, aby możliwie dokładnie je poznać i w twórczy sposób na nie odpowiedzieć.

Nie boimy się trudnych ani skomplikowanych wyzwań. Stawiając na innowacyjność, nowatorskość i wyczucie stylu. Tworzymy wizerunek, który inspiruje i zachwycają swoją atmosferą. Projektując reklame oferujemy naszym klientom coś więcej niż gotowy projekt – naszą wiedzę, talent, doświadczenie i kreatywność.

Oferujemy rozwiązania, które z całą pewnością zaskoczą swoją oryginalnością i nietuzinkowością.
Nie sprzedajemy marzeń i snów, – tworzymy Twój lepszy wizerunek.


Jan Krasowski
Dyrektor zarządzający
Prodata